Thursday 23 July 2015

Penapis Air Elken Bio Pure

 

KENAPA BIOPURE?

Sistem Siri-K Bio Pure®, satu-satunya pendekatan untuk air tulen yang memanfaatkan Sistem penulenan Osmosis Songsang yang berteknologi canggih, telah dibukti secara saintifik keberkesanannya untuk menyingkirkan pencemar semikroskopik 0.0001 micron, melalui proses penapisan 5 peringkat.

Dengan pembaharuan ergonomik dalam kefungsian dan gaya, Siri-K Bio Pure® juga dibadankan rekaan yang terkini dan canggih. Seni reka-bentuk yang anggun dan futuristik memang berbaloi untuk memiliknya. Dikenali sebagai mesin yang berteknologi masa depan, sistem ini ialah satu-satunya sistem di Asia dianugerahkan dengan Mohor Emas S-300 WQA.

Sistem ini juga telah memenangi Anugerah Strategi Barisan Produk dan Anugerah Kepimpinan Khidmat Pelanggan dalam Pasaran Penapisan Air pada tahun 2012 & 2013 oleh Frost & Sullivan serta menerima pengiktirafan Jenama Dipercayai Reader’s Digest pada tahun 2008, 2009 dan 2010 berturut-turutnya. Siri-K Bio Pure® bukan sekadar penapis air sahaja. Sistem ini menjadi air lebih sempurna dan harus diintegrasikan dalam hidup harian kita. Siri-K Bio Pure®, pilihan terbaik anda untuk kualiti air yang terbaik!


sumber artikel:https://www.elken.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...