Saturday 11 July 2015

Tak cuba, maka tak cinta.

Uwaaaa...sentap weii..memang sentap...mau tak tersentap, anak daraku (4 tahun) boleh cakap "kenapa perut ibu buncit, ada baby ke?!"untuk makluman anda semua, saya dah 6 bulan lepas bersalin, tapi perut masih nampak macam mengandung 4 bulan..macam mana saya tak tersentap...kalau orang lain yang cakap boleh lagi terima, ni anak sendiri tu yang luahkan, mau tak sendu..

Mula la aktiviti saya mencari produk yang boleh kempiskan perut, turunkan berat badan la dan segala macam seangkatan dengannya..janji bleh cantik. Pil la, cecair la, krim la semua saya cuba.hurrrmm, kejap jer la pastu sama gak resultnya...buncit tu datang balik..

Mujur lah saya  ada Encik Suami yang sporting, sanggup melayan kerenah isterinya yang suka melaram nie..hewhew...Thanks abg..

Dipendekkan cerita, Encik Suami sanggup belikan saya korset yang "gojes" nie..selesa sangat...yang paling penting buncit bleh hilang dalam masa 5 minit sahaja..mesti korang tak percaya kan???? Betul buncit hilang dalam 5 minit..tak tipu tau..trus saya sign up jadi ahli..


Hahaha..ni la gambar saya masa May 2015 yang lepas. Kan sihat tu. Sekarang pon masih sihat.hihihi..

Yang menariknya selepas saya pakai korset Elken ni terus saya nampak kurus dan body ada shape tau. Husband saya asyik menjeling curi-curi pandang saya dari jauh setiap masa dan saat tau..

Jadi kepada anda yang berminat nak fitting korset ni FREE boleh hubungi saya untuk temujanji di talian 019-2621480

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...